Skip to main content

Work detail

[Loading...]
0 hodnocení čtenářů

Content

List of literature

[LDR ]: -----nam a22------a 4500
Record number in NB: cnb002536556
ISBN number: 978-80-247-4639-5
[020q]: (brožováno)
System control number: (OCoLC)872340150
Original cataloguing agency: OPD001
Language of cataloging: cze
Signature convention: rda
Subject Category Code (heading): Organizace výuky a vzdělávání 37.09
UDC Classification number: 37.091.5
Edition identifier: MRF
Authority heading: Čapek, Robert, 1967-
Relator code: Author
Name: Odměny a tresty ve školní praxi :
Other Title Information: kázeňské strategie, zásady odměňování a trestání, hodnocení a klasifikace, podpora a motivace žáků /
Statement of responsibility: Robert Čapek
Edition statement: 2., přepracované vydání
Place of publication: Praha :
Name of publisher, distributor, ...: Grada,
Date of publication, distribution, ...: 2014
Extent: 186 stran :
Other physical details: ilustrace
[336a]: text
[336b]: txt
Source: rdacontent
[337a]: bez média
[337b]: n
Source: rdamedia
[338a]: svazek
[338b]: nc
Source: rdacarrier
Series statement: Pedagogika
General note: Na rubu tit. s. uvedeno též: Vyd. 1.
Internal bibliographies note etc.: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
[520_ _1]: Příručka pro učitele se zabývá výchovnými prostředky v současném školství ; Příručka pro učitele se zabývá výchovnými prostředky v současném školství. ; Teoretický text učitele a lektora dospělých chce vést k revizi pohledů na řízení třídy, odměňování, trestání a hodnocení žáků. Čtivou formou, doplněnou řadou dokreslujících kazuistik, přináší pohled na české školství s jeho rekonstrukcí a kurikulárními reformami. Moderní přístup ke vzdělávání preferuje učit žáky dovednosti a přivádět je k vlastním postojům, nikoliv kázat neužitečné poznatky a nepraktická poučení. Jestliže učitelé trvají na pouhém hromadění poznatků, u žáků klesá oblíbenost školy a důvěra k učitelům. V důsledku toho musí pak učitelé používat donucovací a kázeňské prostředky vůči žákům, kteří se takovému způsobu brání. Autor definuje jako regulátory chování odměny a tresty, na modelových příkladech nabízí vhodné způsoby řešení. Zabývá se mravní výchovou a morálním vývojem, jejichž je škola důležitým faktorem. Závěrem předkládá výsledky standardizovaných dotazníků komunikačního klimatu třídy
Topical term (heading): odměny a tresty
[6502]: czenas
Topical term (heading): hodnocení žáků
[6502]: czenas
Topical term (heading): školní kázeň
[6502]: czenas
Topical term (heading): klima školy
[6502]: czenas
Uniform title (heading): Pedagogika (Grada)
Location symbol: OPD001
[JZKa]: cze
Record status: E
[NZVt]: Odměny a tresty ve školní praxi : kázeňské strategie, zásady odměňování a trestání, hodnocení a klasifikace, podpora a motivace žáků
[TITS]: 2., přepracované vydání
[TITU]: 0
On loan

Items overview

Location Location mark Inc. number State Borrow category
Univerzitní knihovna - půjčovna 37.091.5 345266 Borrowed to 19.10.2021
Location Total Unavailable Absence Presence
Univerzitní knihovna - půjčovna 1 1 0 0

Discussion

[Loading...]
No posts
To add comments, please login.