Skip to main content

Detail dokumentu

[Loading...]
0 hodnocení čtenářů

Obsah

Seznam literatury

[LDR ]: -----nam a22------a 4500
Číslo záznamu v NB: cnb002536556
ISBN: 978-80-247-4639-5
Zpřesnění: (brožováno)
Systémové kontrolní číslo: (OCoLC)872340150
Agentura, která vytvořila originální záznam: OPD001
Jazyk katalogizace: cze
Konvence popisu: rda
Konspekt (záhlaví): Organizace výuky a vzdělávání 37.09
Třídník MDT: 37.091.5
Identifikátor vydání: MRF
Autor: Čapek, Robert, 1967-
Kód role: autor
Hl. název: Odměny a tresty ve školní praxi :
Další názvové informace: kázeňské strategie, zásady odměňování a trestání, hodnocení a klasifikace, podpora a motivace žáků /
Údaj o odpovědnosti atd.: Robert Čapek
Označení vydání: 2., přepracované vydání
Místo vydání: Praha :
Jméno nakladatele, distributora, ...: Grada,
(Datum) Rok vydání, distribuce, ...: 2014
Rozsah: 186 stran :
Další fyzické údaje: ilustrace
Typ obsahu - termín: text
Typ obsahu - kód: txt
Zdroj: rdacontent
Typ média - termín: bez média
Typ média - kód: n
Zdroj: rdamedia
Typ nosiče + termín: svazek
Typ nosiče - kód: nc
Zdroj: rdacarrier
Údaj o edici: Pedagogika
Obecná poznámka: Na rubu tit. s. uvedeno též: Vyd. 1.
Poznámka o skryté bibliografii atd.: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Resumé: Příručka pro učitele se zabývá výchovnými prostředky v současném školství ; Příručka pro učitele se zabývá výchovnými prostředky v současném školství. ; Teoretický text učitele a lektora dospělých chce vést k revizi pohledů na řízení třídy, odměňování, trestání a hodnocení žáků. Čtivou formou, doplněnou řadou dokreslujících kazuistik, přináší pohled na české školství s jeho rekonstrukcí a kurikulárními reformami. Moderní přístup ke vzdělávání preferuje učit žáky dovednosti a přivádět je k vlastním postojům, nikoliv kázat neužitečné poznatky a nepraktická poučení. Jestliže učitelé trvají na pouhém hromadění poznatků, u žáků klesá oblíbenost školy a důvěra k učitelům. V důsledku toho musí pak učitelé používat donucovací a kázeňské prostředky vůči žákům, kteří se takovému způsobu brání. Autor definuje jako regulátory chování odměny a tresty, na modelových příkladech nabízí vhodné způsoby řešení. Zabývá se mravní výchovou a morálním vývojem, jejichž je škola důležitým faktorem. Závěrem předkládá výsledky standardizovaných dotazníků komunikačního klimatu třídy
Téma (záhlaví): odměny a tresty
Zdroj hesla nebo výrazu: czenas
Téma (záhlaví): hodnocení žáků
Zdroj hesla nebo výrazu: czenas
Téma (záhlaví): školní kázeň
Zdroj hesla nebo výrazu: czenas
Téma (záhlaví): klima školy
Zdroj hesla nebo výrazu: czenas
Unif. název (záhlaví): Pedagogika (Grada)
Sigla: OPD001
[JZKa]: cze
Status záznamu: E
[NZVt]: Odměny a tresty ve školní praxi : kázeňské strategie, zásady odměňování a trestání, hodnocení a klasifikace, podpora a motivace žáků
[TITS]: 2., přepracované vydání
[TITU]: 0
Vypůjčené

Rozpis svazků

Lokace Signatura Přírůstkové číslo Stav Výpůjční kategorie
Univerzitní knihovna - půjčovna 37.091.5 345266 Půjčeno do 02.12.2021
Lokace Celkem Nedostupné Absenčně Prezenčně
Univerzitní knihovna - půjčovna 1 1 0 0

Diskuze

[Loading...]
Žádné příspěvky
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.